Friday, February 12, 2010

..tolong,adik nampak antuu....weeeee~

kali nie cite simple je..
pasal sorg budak bernama
CAMELIA BATRISYA

anak sape la ni kan..




petang tu aku jage la budak ni.. dye cam bese la,betri xpenah abis,so kehulu kehilir,tah hape2 tah dye dok maen.. aku layan cite tasbih cinte time tuu.. tetbe,dye offer aku :

nak makan pishang x?

aku wat2 xlyn sgt je la kn.. lalu dye pon belalu pegi dapo.. aku pon dok sedap jer ag piling layan cite hindon ni smbl berangan pastuh bebel sorg2.. cite xlogik lgsg.. aku mmg sibok gile la layannnnnnn..

tgh layan tuu,aku dgr..

waaaaaaaaaaaaaaaaa.. waaaaaaaaaaaaaaaa...waaaaaaaaaaaaaaa.

pesal plak dah budak ni aku ckp..

nape dik??nape nangis nih??
adik nmpk antu.. waaaaaa...waaaaa..

ah sudah aku ckp.. bia btol budak ni.. gile ko,aku dgr dye ngs mcm budak2 nmpk antu la kn.. aku setat da menggigil.. aku penakot duhh.. aku tanye ag.. ye ke ni dik.. dye angguk smbl ngs bagai nk gile.. gile ko.. uma ni pon mmg sah2 ary tu ade kes seumpama antu jugak la kn.. aku da cuak.. aku tgk la kt buah aty aku kt tepi tuu.. dye pon cm caye ngn x je.. risau gileeee..

kitorg pon tenangkan la si kecik tuuu,pastu dye pon tenang aaaa.. dye da tenang tu,kitorg tnye dye ag..(tnye versi nasihat dan ugutan supaye takde unsur penipuan lam cite dye..)

cube adik ckp bebetol,adik nangis knape tadi...?
adik nmpk antu laaa..(pelat2 sikit la..)

ye ke??xbek tipu...
betol,adik nmpk antu kt pishang tuu..

jgn tipu tw,nanti pggl pacik urut potong lidah dye..
(dye da nk setat nangis da sbb ugutan tuu,dye takot gile dgr name pacik urut)

tbe2 je kua stetmen ni dr mulot dye
adik nak amik pishang tu,pastu pishang tu tecocok mate adik

aku gelak pecah prot duhh.. rupe2 nye dye malu nk bgtw mate dye tecocok pisang.. mgkn mase dye tarik pisang tu terover tarik,tu yg telepas kene mate dye tu
ahhahhahhahhah
bleh plak dye nk wt crite nmpk antu..

ikot prangai sape la tu kuat kencing tu..
ahahhahhaa..




dedicated to :
nik mohamed hafidz n camelia batrisya (same2 kuat kentot..)


1 geli-geli:

intan payung said...

HAhaha Bedekah siot betri tak penah habes ni (betrisya) hihihi.. da beso dye skrg ekk.. comel pulak tu.. eeeee nnty aunty geget pipi betrisya ni kang hihii

ngah..dye bukan kuat kencing ar.dye sembang kencang je tu..pishang pon pishang la..janji pakcik urut tak dtg hahaha