Thursday, February 18, 2010

kelajuan hampir membunuh aku

siriesly,aku mungkin akan terbunuh pd hari tesebut.. kerana sikap aku yg amat sukekan kelajuann dan kerempitann.. ahaha..

petang yg hening2 angin2 sempoi2 jer tiop seket aku hari ituuu.. mujor juge aku pakai legging di dlm..

baik punye pot klepet..


0o0oh0o0o... ade race maa ary nii.. hahahha.. c0p2,nih race halal la.. aku racing g0-kart ngn abg,adik dn ayh aku ptg tuu..

masyuukkkk..


1st round

..kelajuan bnde alah yg aku bwk tu mgkn mncecah 80km/h aku rase.. mcm nk trbg.. tp sempoi jer aku laju.. aku leading kot.. mane leh aku kalah.. aku bwk slaju mungkin supaye abg n adik aku ta dapat nk potong akuu.. ayh aku ag la jaoh kt blkg aku tgglkan..
ahahha.. bangge2.. abg aku cocok2 rapat blkg.. aku wt skil2 terbaek dr ladang..

tp,tampe diduge,last lap,nyonya yg pgg bndera tu da nk kibar2kan bndere dye tandekan aku da nk smpi finishing..abg ngn adik aku potong aku tampe rase
malu.. dan aku hamburkan kate2 kesat kt dorg la.. kambing ko,basikal,beca roda lime,hanjing belaan ah tong !@#$%^&*..!!haha..

cume nk bgtw 1st round oke,tampe eksiden,tanpe hape2 blaku.. smooth jer..

aku tak puas aty,aku nk repeat.. argghhh...

ayh aku stuju,abg aku hangguk kple,adik aku pon nk gak r
epeat..
tp.....
mak aku kate--->dahla,balikla,membazir la...potpetpotpetpotpetbablablablabbla..

kit0rg btige tgglkan dye smbil bekate sdrian.. hahahha..


takpe la,korg lyn pic jer k..






nmpk sgt la aku terer tyme ni.. ahha.. riak gile.. aku leading ni..

smpi la kt satu lap.. aku eksiden!!da la aku tehentak kt ctu,aku dirempuh plak oleh adik aku.. akibatnye aku tesepit.. argggggggggggggghhh!!makk sakitt!
**maap,gmba eksiden ta dpt disiarkan.. sbb aku eksiden tmpt yg sgt jaoh dr org,so 'kemeregal' ta dpt nk shoot scene paling pntg tsbot..

the most best part of it is.. aku cedere parahh...!!




sume org cm..
"aku nk siket krepek ubi"
de ke patot dye ckp kecederaan aku spt kerepek ubi??
aku tanak upload gmba cdere bebyk,nt org ngeri,cz aku sdri ngeri..
wt tatapan public,nih je la k..

dn skg,kaki aku salu cramp,tyme ujan je,lutot aku cm bunyik begesel2,sakit duhh..
masyallah..
tp,diam2,aku ngn geng2 racing td nk repeat ag..
hahaha..

oke,bye


kamus hari ini
kameregal : pempuan amik gmba
seket : skirt



4 geli-geli:

aku junsu said...

yes..akhirnya dapat mengomen huahua.. bestnya dapat racing..jeles arh..baik2 tau jangan mati plak..

intan payung said...

aku twu ko ske mkn kepek ubi.. haha
*simpati simpati

cik EPAL said...

kameregal : pempuan amik gmba
seket : skirt



ada dalam kamus dewan bahasa tak??

curhat said...

cik EPAL:kompem takde lam kamus
intan payung:mmg ko tw pebret aku kepekk ubi..huhuhu
aku junsu:huuuu,lw xcdere itu ary,kompem mati.. hehe