Tuesday, March 2, 2010

waspada kepada penipu on9 shop






nih ape yg da jadik kt on9 shop kt myspace.. ramai kene tipu ngn satu on9 shop ni..
siap ditubuhkan pulak satu KOMUNITI PENGHAPUSAN PENIPU ON9(KPP)
hehe,lw kt poli JPP

cam bdo betol la budak on9 shop nih!
burn dwet aku rm25o
sakit aty aku..
mcm KAMPANG!!

nih antare2 mangse penipuan on9 shop terbabit
kalu korg nk tw on9 shop ni sangat berani
slumber upload pic org laen
pastu jual
pdhal brg takde pon!!



pastu xngaku
kene maki ngn aku baru nak bagi balik dwet aku..
haaaa..
(sib baik dye bagi)

aku maki dye kaw2,ugut2..
bak kate abg aku la..
aku pakar maki..
ehhe..

nak twu lebeh lanjut ttg sapekah penipu tersebut?sile rujuk kepade saye.. sbb saya dan KOMUNITI ini akan tgkap dye nanti tw.. kalau korg rujuk,ne la tw kalu2 korg nanti tetbe minat kt brg dye kn,korg terdeal ngn dye,kn haru tuuu.. ade yg kene tipu sampai sribuu.. tu la angka paling tggi slaen 25o aku tuu..
ehehe

okebye=)





0 geli-geli: